Obří reklama na konopné produkty zdobí pšeničné pole

Léčení pomocí konopí budí mnohdy kontroverzi a v řadě států je zakázáno. Tuto situaci se snaží změnit snad největší obrazec v poli, který byl prozatím vytvořen.

Značky, které prodávají CBD produkty ( CBD reprezentuje kanabidiol obsažený v konopí), to nemají v marketingu zrovna lehké. Tento druh zboží jde jen velice těžko inzerovat na sociálních sítích a PPC kampaně v rámci Google Ads a Skliku jsou také výrazně omezené. Právě proto hraje důležitou roli PR a originální nápady. A s jedním takovým nápadem přišla společnost Charlotte’s Web ( Šarlotina pavučinka, pozn. redakce), která se zaměřuje na zmíněné CBD produkty.

Charlotte’s Web se spojila s kreativní agenturou Studio Number One a společně vytvořily reklamu tak rozměrnou, že je celá vidět až při pohledu z letadla. Nachází se totiž v pšeničném poli a zabírá plochu 76 akrů. Což je více přes 300 tisíc čtverečních metrů.

Tento ambiciózní projekt ovšem nemá pouze podpořit prodej konopných produktů. Jeho poselství je mnohem hlubší. Upozorňuje na iniciativu Trust the Earth, která se snaží léčebné vlastnosti konopí zpřístupnit široké veřejnosti.

V rámci iniciativy Trust the Earth se společnost Charlotte’s Web snaží změnit legislativu v USA, a také inspirovat osoby se zdravotními obtížemi a ukázat jim, jak jim může konopí pomoci. Sdílí proto příběhy skutečných osob, které již produkty s CBD vyzkoušely.

Spoluzakladatel společnosti, Jared Stanley, k tomuto projektu uvedl:

„Farmářovo pole je místem, kde mohou růst inspirativní myšlenky. Prostřednictvím tohoto rozměrného uměleckého díla chceme propojit zemi a lidstvo a posunout se na cestě k vytvoření udržitelné a přírodní léčby.“

Vytvoření celého objektu trvalo jednomu farmáři jeden týden a zajímavostí je, že na něm nikde nenajdete název společnosti. Nicméně celý projekt získal tolik pozornosti, že jej stěží přiřadíte k někomu jinému.

Rozměrné projekty budí zvědavost

Obří obrazec v pšeničném poli ovšem není první projekt, kterým na sebe společnost Charlotte’s Web upozornila. V loňském roce, opět ve spolupráci s agenturou Studio Number One, umístila malbu přes jeden z domů v Brooklynu. Tato malba měřila na výšku více než 15 metrů a na šířku přes 6 metrů.

I tentokrát bylo cílem tohoto díla upozornit na aktivity spojené s Trust the Earth a povzbuzení diskuze směrem k léčbě konopnými produkty a s ní spojená legislativa.

Zdroj: focus-age.cz

DISKUZE K ČLÁNKU

Vložte prosím komentář!
Vyplňte prosím své jméno